Tuesday, January 23, 2007

ΠΟΥ 'ΣΑΙ ΘΑΝΑΣΗΗΗΗΗΗΗ?

ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΤΙ.

Πες μου κάτι αληθινό.
Σαν την ερημιά αυτού που απαγχονίζεται,
σαν τη ροή απ' τα ρουθούνια του πυγμάχου
και σαν την κούραση στα πόδια μου.


- Πες μου κάτι αφόρητο.
Σαν τη φράση "ξέρεις τι έχω κάνει εγώ για σένα;",
σαν την αμηχανία στους ανελκυστήρες
και σαν την απουσία του νοήματος.


- Πες μου κάτι δυνατό.
Σαν τις αδυναμίες μας που φτάσαν ως τα νύχια,
σαν τα λούλουδα του κάμπου και σαν
καρτέρι των ληστών στο Δήλεσι.


- Και τώρα πες μου κάτι ψεύτικο.
Σαν τα ψόφια δάχτυλα που 'σφιξα στο χέρι,
σαν τον ήλιο του χειμώνα
και σαν την ορκισμένη αγάπη της.

5 Comments:

Blogger Ο Καλος Λυκος said...

be careful what you wish for... you might just get it...

2:10 AM  
Blogger Clowd said...

Μάθημα λοιπόν:
Ποτέ δεν ορκιζόμαστε!!!

2:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Είναι συγκλονιστικό , αγαπητή άγνωστη, να κάνω μια βόλτα εδώ μέσα και ξαφνικά από τον τίτλο του ποστ έως το τέλος του... να διαβάζω τα συναισθήματά μου, τις σκέψεις μου.....εκφρασμένα...τόσο όμορφα....
Τι περίεργες οι διαδρομές της ζωής...
Έλα ντε...που να είναι άραγε.....

11:57 AM  
Blogger ΔΙΟΝΥΣΑΚΙ said...

Ωχ!σε μένα απευθύνεσθε αγαπητή libana;Σας ευχαριστώ πάρα πολύ ολόκαρδα για τα καλά σας λόγια!Να είστε πάντα καλά!

7:32 PM  
Blogger Άρης said...

Άσε που όλα αλλάζουν και μετά δεν ξέρουμε τι θέλουμε ….

4:47 PM  

Post a Comment

<< Home