Thursday, January 18, 2007

6 Comments:

Blogger Fantus The Firedragon said...

την έχω εδώ και τόσο καιρό καταχωνιασμένη στο δίσκο μου...καιρός να την ανασύρω...;-)

7:46 PM  
Blogger Ο Καλος Λυκος said...

δες και το "Amores Peros"...

8:07 PM  
Blogger Fantus The Firedragon said...

μμμ καλό το έχω δει! Στη λίστα έχει μπει και το "Cidadel de Deus" για το οποίο επίσης έχω ακούσει καλά λόγια!

...η συνέχεια επι της οθόνης! ;)

2:56 AM  
Blogger ΔΙΟΝΥΣΑΚΙ said...

Χλήτσο μου, να την ανασύρεις...:-) Η ελληνική μετάφραση της πρότασης σου παρακαλώ;
Γιάννη,το έχω δει το "Χαμένες Αγάπες", εξίσου υπέροχη ταινία!
Τα soundtrack και των 2 είναι μαγευτικά!
Ευχαριστώ που με βαβάζετε!!!

10:59 AM  
Blogger Fantus The Firedragon said...

το δολοφόνησα ελαφρώς...Cidade de Deus - Η Πόλη του Θεού ΑΚΑ : City of God!

εμείς σε ευχαριστούμε που γράφεις όπως γράφεις...:)

8:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ε όχι και Χλήτσο.. σαν Χλαπάτσα ακούγετε...

9:23 AM  

Post a Comment

<< Home