Friday, February 23, 2007

Οι 5 αλήθειες.

Διαβάζοντας μανιωδώς blogs ανακάλυψα αυτό το παιχνιδάκι
με τα 5 πράγματα
που αφορούν τους εαυτούς μας.
Και μιας και κανείς δεν μου πέταξε το μπαλάκι (σνιφ)...
ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΞΩ ΜΟΝΟ ΜΟΥ!ΧΜΜ.
Όσοι πιστοί προσέλθετε...
Εμπρός λοιπόν πείτε 5 αλήθειες για σας.

Για αρχή θα ρωτήσω εδώ τα παιδία στο γραφείο!

Εγώ:

1. Όταν ήμουν μικρή είχα λίμαρει τα δόντια μου τα μπροστινά με λίμα νυχιών
και είχα ξυρίσει τα χέρια μου!
2. Όταν κοιμάμαι βυζαίνω το δάχτυλο μου, παραμιλάω και σαλιώνω το μαξιλάρι μου.
3. Έχω άπειρα κουσούρια και ανικανότητες. Δεν μπορώ να πω λέξεις με ρ και λ, π.χ. θρίλερ, καλοριφέρ, garfield, loreal, girlfriend, κ.α. Δεν ξέρω να δένω τα κορδόνια μου, δεν ξέρω από παροιμίες, ευχές, συγγένιες.
4. Φοβάμαι τις κυλιόμενες σκάλες και τα ανοιχτά ντουλάπια.
5. Θεωρώ πως δεν έχω γνωρίσει μεγαλύτερο μαλάκα από τον ......!

Η Σοφία:

1. Όταν βρίσκομαι κάπου, σκέφτομαι που θα είμαι μετά.
2. Όταν διαβάζω, μπορώ ταυτόχρονα να καπνίζω, να καθαρίζω τα δόντια μου με οδοντογλυφίδα και να τρώω τις πέτσες των δάκτυλων μου.
3. Από μικρό παιδί, όταν κάθομαι και τρώω, βγάζω τα παπούτσια μου και τα παρατάω από κάτω από το τραπέζι (μπορεί και να μαζεύονται έτσι 2-3 ζευγάρια από μια μέρα στην άλλη).
4. Όταν κοιμάμαι με κάλτσες, ξυπνάω πάντα χωρίς κάλτσες.
5. Δεν μου αρέσουν οι σωματικές επαφές με τις γυναίκες. Οποιαδήποτε.
Ούτε να με πιάνουν από το χέρι.

Η Μαρία:

1. Μ'αρέσει όταν χωρίζω γιατί τρελαίνομαι να κλαίω και να στεναχωριέμαι πιο πολύ απ'το να χαίρομαι!
2. Όταν μεγαλώσω θα γίνω μεγάλη κουτσομπόλα.
3. Αισθάνομαι πως όσο μεγαλώνω γίνομαι όλο και πιο ασόβαρη και τρελή. Αυτό με τρομάζει!
4. Είμαι τόσο ανασφαλής με την εξωτερική μου εμφάνιση που θα έκανα τα πάντα να με αλλάξω. Είμαι 23 και χρησιμοποιώ ήδη κρέμες αντιγήρανσης!
5. Δεν έχω γνωρίσει πιο huge μαλάκα απο τον ......!

Ο Γιάννης:

1. Μου τη σπάει να μου σκίζουν το χαρτάκι απ'το πακέτο των τσιγάρων μου.
2. Για να με πάρει ο ύπνος τρίβω τα πόδια μου.
3. Έχω στήσει κόσμο 1:30 ώρα γιατί έφτιαχνα τα μαλλιά μου!
4. Καμιά φορά όταν κάνω ντους κατουράω ταυτόχρονα!
5. Δεν έχω γνωρίσει πιο μαλάκα άνθρωπο από τον ......!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Γιαννη 2 ωρες...

1:58 PM  
Blogger ΔΙΟΝΥΣΑΚΙ said...

Δεν φτάνει που έχω υπάρξει θύμα της αυταρέσκειας του Γιάννη θέλω να δηλώσω πως τα μαλλιά σου ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ!
Άντε Γορίλα,άντε.Γκρρρρρρρ

2:02 PM  
Blogger ΔΙΟΝΥΣΑΚΙ said...

Και τώρα μια ΜΕΓΑΛΗ αλήθεια!!!
Αποκάλυψη τώρα!
Της Μαρία κάποτε της άρεσε ο Γιάννης. Γιάννη μάθε το!

2:11 PM  
Blogger Άρης said...

Δεν μου αρέσουν οι πυραμίδες του στιλ πες σε 5 να πουν, άσε που ούτε εμένα με κάλεσαν να παίξω μπουχουχου, αλλά βρίσκω άπαιχτη την πρωτοβουλία σου να μην ασχοληθείς και να γράψεις και για σένα και για τα παιδία από το γραφείο. εύγε πραγματικά … και ο τύπος πρέπει να είναι πολλή μαλάκας 3 στους 4 το λένε χαχαχα

4:27 PM  
Blogger Ο Καλος Λυκος said...

μάάάάάάλιστα....

6:32 AM  
Blogger ΔΙΟΝΥΣΑΚΙ said...

-Εντροπία σε καλώ εγώ να μου πεις 5 πράγματα για σένα...επίσης τα δεδομένα άλλαξαν,υπάρχει τώρα μεγαλύτερος από αυτόν που έχουμε εδώ στα πόδια μας...ςςςςςςς
-Λύκε μου,καλώς σε βρίσκω μετά από καιρό...

7:39 PM  

Post a Comment

<< Home