Tuesday, October 10, 2006

Ξεκίνησα μαθήματα ζωγραφικής!Μ'αρεσε πολύ...Θα μάθω να ζωγραφίζω.Το αποφάσισα. Άρχισαν και οι πρόβες, οπότε από καλλιτεχνικής άποψης είμαι "πλήρης".Είμαι; Θέλω να αρχίσω και μαθήματα κεραμικής.Τί προσπαθώ να κάνω;Όταν ήμουν μικρή είχα ηλίθιες ανησυχίες.Ένα από τα θέματα που με προβλημάτιζαν στην ηλικία των 8 περίπου ήταν... η υστεροφημία!!! Βλαμμένο από μικρό.Τί να πεις...Ήθελα όταν μεγαλώσω να γίνω σπουδαία!Να με διαβάζει ο πατέρας μου, να με καμαρώνει η μάνα μου. Κυρίως ο πατέρας μου. Σε κάποιο τοίχο κάποτε διάβασα: "ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΣΧΕΔΙΑ."
Τώρα...Σε ότι κι αν κάνω νιώθω ανεπαρκής,μέτρια,λίγη. Μέτρια στο θέατρο,μέτρια στη δουλεία μου,κακή στο γράψιμο,κακή σύντροφος.Τελικά σε τι είμαι καλή; Λες στη ζωγραφική; Πού στη μουσική; Μήπως να μάθω κιθάρα; Ακορντεόν; Μπορώ να ξεχωρίσω ένα κομμάτι από τις πρώτες κιόλας νότες του!Ταλέντο δεν είναι και αυτό; Ε;
Κάνω πολύ καλά το περιστέρι και τους λαρυγγισμούς της Σαββίνα Γιαννάτου!!!
Μαγειρεύω καλά και...
και...
ΚΑΙ;
Τίποτα άλλο.
Όχι μπορώ να είμαι καλή φίλη. Σ'αυτό είμαι καλή.

2 Comments:

Blogger Ο Καλος Λυκος said...

Σημαντικότατο...ελάχιστοι είναι "φίλοι"... πόσο μάλλον "καλοί"...

7:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Eisai yperoxh se tosa polla pou den sou pernoun apo to myalo. Asygrith...Eisai kai hsoun spoudaia xwris oute kan na se endiaferei h na to prospatheis. Makari na htan ki alloi anthrwpoi san ki esena, tha htan poly pio omorfos o kosmos.
Na ta exeis ypopsh sou ola ayta kathe fora pou skeftesai asxhma gia sena. Nai?

7:04 PM  

Post a Comment

<< Home