Wednesday, March 05, 2008

Με αφορμή την χθεσινή εκπομπή των "Πρωταγωνιστών"

ΝΤΙΝΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΙΚΡΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ (απόσπασμα)

Το Κορμί και το Σαράκι

το φιλί ενώνει πιο πολύ από το κορμί
για αυτό το αποφεύγουνοι πιο πολλοί.

το γατί μου δε χορταίνει μόνο με χάδια
θέλει και φαΐ
το κορμί μου δε χορταίνει μόνο με φαΐ
θέλει και χάδια.

απ' όλα τα αφηρημένα ουσιαστικά
πειράζει να εξαιρέσουμε τη μοναξιά;

κάθε φορά που νομίζω πώς σ' έχω στο χέρι
βλέπω πόσο ο ερωτάς είναι αχειροποίητος.

έχτισα τον παράδεισό μου
με τα υλικά της κόλασής σου.

και τι δεν κάνατε για να με θάψετε
όμως ξεχάσατε πως ήμουν σπόρος.

η νύχτα με οδήγησε σε αυτούς τους δρόμους;
ή αυτοί οι δρόμοι με οδήγησαν στη νύχτα;

για το πέτσινο σακάκι σου
που σε κάνει τόσο ωραίο
έχασε τη ζωή του ένα ζώο
και κοντεύω να τη χάσω κι εγώ.



0 Comments:

Post a Comment

<< Home