Friday, May 04, 2007

Δεν είμαι καλά.
Για κάποιο ανεξήγητο λόγο;
Χωρίς λόγο;
Για κάποιο λόγο που εσκεμμένα αποκρύπτω από μένα;
ΔΕΝ ΞΕΡΩ.
Μη με ρωτάς, δεν ξέρω.
Η' μάλλον όπως έλεγα μικρή..."έτσι".
Έχω νεύρα...
Εκνευρίζομαι που ρωτάς.
Φοβάμαι μην ξεσπάσω σε όποιον βρεθεί
την α-κατάλληλη στιγμή στο δρόμο μου.
Σ'εναν απρόσεκτο οδηγό...θα κορνάρω μ'όλο μου το μένος!
Αύριο θα πάω στη θάλασσα!
Έχω κάνει 1 μπάνιο και έχω φάει 23 παγωτά!
Έτσι δεν μετρούσαμε το καλοκαίρι μας σαν ήμασταν παιδιά;
Τι ηλίθιος νόστος με έπιασε μεσημεριάτικα;
Δευτέρα έχω γενέθλια,λες να φταίει αυτό;
Αποκλείεται.
Αυτά είναι χαζομάρες,πάντα το πίστευα.
Θα μου περάσει...
Ίσως φταίει η σελήνη,τα άστρα,ο καιρός...κλπ-κλπ.
Άλλη χαζομάρα αυτή,αλλά αυτή με βολεύει...

Τελικά βρήκα κάτι που με έκανε χαρούμενη!
(τα κοτοπουλάκια του Γιάννη)


4 Comments:

Blogger murmhgi said...

Εντάξει εγω το εχω καταλαβει οτι θυμώνεις πολυ εύκολα κ θα μου χώσεις κάποια στιγμή καμιά ανάστροφη...

6:59 PM  
Blogger murmhgi said...

Κ με τόνους παρακαλώ.....Κ πολλές τελείες.....

7:01 PM  
Blogger ΔΙΟΝΥΣΑΚΙ said...

Μάθετε αγαπητή μου δεσποινίδα πως διαθέτω Ιώβια υπομονή!Επίσης δεν συνηθίζω να φωνάζω,να χειροδικώ,να δημιουργώ εντάσεις κ.ο.κ. Ντάξει,άφησα ένα πικρόχολο σχόλιο στο blog σου,έτσι για να ταράξω τα θολωμένα του νερά :Ρ

7:18 PM  
Blogger murmhgi said...

Ολα αυτα εγω?χαιρομαι που το μαθαινω εστω κ αργα...κ αν εκεινο ηταν πικροχολο αυτο τι ειναι?

7:45 PM  

Post a Comment

<< Home